Verzendinformatie

Verzend informatie | Pallet Leveringen 1 Man Delivery Service voor leveringen zwaarder dan 30kg

  1. Verzendinformatie UPS |PostNL | GLS
    Leveringen binnen Nederland wordt verzorgt door UPS of PostNL. Buiten Nederland wordt door UPS of GLS bezorgd.  Wij streven ernaar om uw producten binnen 3 tot 5 dagen na ontvangst van uw betaling te versturen (indien op voorraad). Het kan dus echter voorkomen dat een product niet voorradig als u het besteld heeft. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product maximaal 30 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen. Voor grote barbecues (pallet leveringen) wordt er gebruik gemaakt van transporteurs. Zie Pallet delivery.

  2. PALLET LEVERINGEN - 1 Man Levering Service Voor Barbecues Over 30KG (levering 1 à 2 weken indicatie)
    De meerderheid van de leveringen die zwaarder zijn dan 30 kg kunnen worden geleverd op een houten pallet, dit is om er voor te zorgen dat uw bestelling aankomt in perfecte staat. De bezorger zal niet in staat zijn om de levering via de trap naar boven of naar beneden te dragen, ook niet het dragen/rijden van de levering door de woning e.d., ook niet de pallet rijden over een onverharde oprit/weg of tot een bijzonder steile opritten/weg e.d. Helaas is de transporteur niet in staat om items uit de pallet te verwijderen c.q openen of de pallet retour te nemen. De chauffeur zal alleen in staat zijn om de pallet zoveel mogelijk fysiek te plaatsen, maar dat kan ook zijn zelfs aan de openbare weg rand.
    Voor pallet leveringen kunt u ervan uit gaan dat de levering zal worden gemaakt met een lange vrachtwagen, neem dan contact met ons op als er gewicht, hoogte of parkeerbeperkingen zijn of moeilijke toegangspunten, voordat uw bestelling wordt verzonden. Wij kunnen dan alternatieve regelingen maken, indien dit niet gebeurd kan het resulteren in een mislukt levering. De extra kosten voor een nieuwe levering zullen worden doorbelast aan de client die de order heeft besteld. Bij het niet aanwezig zijn tijdens de aflevering dag op aangegeven datum, zullen extra kosten inrekening worden gebracht voor een 2de levering. Voor meer informatie neem dan contact op met ons telefoon +31 (0)70-3684633.

  3. Verzendkosten
    Onze verzendkosten zijn voor een grootdeel gelijk aan de door vastgestelde verzendkosten, vermeerderd met het geldende btw-tarief. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

  4. Leveringen in Europe | Buiten Europa
    Wij leveren onze producten in principe wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

  5. Traceren van mijn bestelling
    U ontvangt een track & trace code van de vervoerder.

  6. Betaalmethode
    U kunt op diverse manieren betalen via MultiSafePay en PayPal. U kunt voor u de juiste betaalmethode uitkiezen. Wilt u afzien van uw aankoop, dan kan dit uiteraard. U dient binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk contact op te nemen, per email ofwel door middel van een ticket. Het artikel dient ongebruikt, ongeopend in oorspronkelijke staat te zijn. U dient zelf de verzendkosten te betalen.

  7. Heb ik garantie op mijn producten en hoe werkt de afhandeling van garantie?
    Wij geven garantie op de door haar geleverde producten aan de consumenten. De minimale duur van de garantie is fabrieksgarantie volgens Europese wetgeving. Deze garantie bestaat uit de reparatie of vervanging van producten welke, buiten de schuld van de gebruiker mankementen vertonen. Indien binnen 30 dagen na aflevering mankementen aan het product ontstaan, welke aantoonbaar te wijten zijn aan het product, zullen wij het defecte product opsturen naar de fabrikant of distributeur voor het vaststellen van het defect en de conclusie. Na de periode van 30 dagen kunt u het product ter reparatie insturen.